292 millió forintot kérnek ezért a szuperritka G-osztályos Mercedes-Maybachért
A nyitható tetejű hófehér terepjáró mozgatásáról egy 630 lóerős biturbó V12-es motor gondoskodik.
A nyitható tetejű hófehér terepjáró mozgatásáról egy 630 lóerős biturbó V12-es motor gondoskodik.
A limitált szériás terepjárót nem az oroszok, hanem a németek készítik.
Immár itthon is rendelhető az amerikai izomautó legújabb egyedi kivitele.
Az egyedi sportkupéból mindössze 150 példány készül.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
A 730 lóerős biturbó V8-assal szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
A McLaren Elvának nemcsak szélvédője, hanem teteje sincs, V8-as biturbó motorja pedig nem szenved erőhiányban.
A sportkupé nyomatéka nem sokkal marad el az 1000 Nm-től.
A japán gyártó egyedi megjelenésű limitált szériás szabadidő-autójának alaposan megkérik az árát.
Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
Az egyedi karosszéria hátsó traktusa a II. világháború előtti korszakba repít vissza bennünket.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
A limitált szériás Vantage és DBS Superleggera első példányait a jövő év elején vehetik át a megrendelők.
Az új sportautó tulajdonosai képzeletben egy kicsit magukra ölthetik Ken Miles versenyzői overálját.
Már csak néhány száz darab készül a 4 literes motorral szerelt divatterepjáróból.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A Gordon Murray Automotive T.50 nagyon könnyű és élmény vezetni.
A japán gyártó környezettudatos hajtásláncú divatterepjárója limitált szériás kivitellel gazdagodott.
Az újdonság külseje és belseje is egyedi megjelenést kapott, de a jó öreg 83 lóerős motorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők.